Första och senaste tävlingen


Här kommer en film på Sunnies allra första tävling:



Det var på våren -08 i Kungsbacka. Hon var 3½ och vi hoppade 50 cm Clear Round med 4 fel.
Fnissandet ni hör i bakgrunden är mina klasskompisar. Det var dom som gick och anmälde mig när vi väl kom till tävlingsplatsen och då skojjade dom till det lite och sa att jag hette Mli ;)

Och här kommer en film från våran senaste tävling:



Det var på hösten -09 i Lilla Edet. Hon var 5 och på filmen hoppar vi 1m med 0 fel.


Det är sån otrolig skillnad på de två filmerna. Min ridning har blivit mycket bättre och Sunnie ser ut och vara en helt annan häst. Det är jättekul att se :) 
Sen har min ridning ändrats ganska mycket sen i höstas också, det går bara framåt hela tiden :)
Tråkigt nog så syns det inte så bra på andra filmen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0