God morgon


Idag är jag jättetrött och seg så det blir bara ett kort inlägg.

Jag ska börja dagen med att åka till Johanna och hjälpa Emelie att släppa ut hästarna. Titius får stå kvar inne så jobbar jag med honom direkt nu på morgonen.

När jag kommer hem därifrån ska jag nog gå ut och gå med hundarna och sen ska mitt eget stall fixas. Jag ska rida Sunnie, Duff om min arm har blivit bättre och så ska jag mocka och fixa vatten.

Kaisa ska också ridas, om inte hennes ägare vill jobba med henne idag. Och förhopppningsvis ska jag hinna plugga.

Ja, det är en ganska lugn dag idag men jag hoppas att den kommer gå fort då jag inte är på så bra humör idag heller.


Förresten så var jag och Matilda ute och red igår och stannade och tog lite fina bilder i höstsolen. Jag ska försöka lägga upp dem här någon dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0