Hur det gått med Mina mål 2010


Jag har ju faktiskt lite tid över så jag kan skriva om målen nu :)
Såhär såg mina mål ut för 2010:


• Vi ska debutera 1.10.

• Vi ska starta minst en lokal dressyr, med eller utan dressyrsadel.

• Vi ska starta i avd. A i 1m och vara felfria i båda faser.

• Vi ska komma runt 1.10 felfritt och med en bra känsla.

• Vi ska ha över 60% på en lokal LB dressyr.



Ja, jag får väl skamset erkänna att jag inte uppnått ett enda utav mina mål. Det känns väl lite sådär men det har ju vart så mycket som hänt detta året:

- jag bodde i Kungsbacka och hade inte tillgång till en dragbil så vi kunde åka på tävlingar. (sen är ju inte en students inkomst den bästa ;))

- jag tog studenten och det var väldigt mycket ståhej runt omkring det.

- jag har jobbat och slitit hela sommaren för att få igång olika småjobb lite här och där så att jag kan ha en liten inkomst.

- det har hänt en del inom familjen som har slitit och fortfarande sliter på mitt psyke.

Det här är väl inget jag skyller på, det jag egentligen skyller på är min ekonomi. Har man inga pengar kan man inte tävla, så enkelt är det !

Jag har ju vart ute på 3 tävlingar i år och på den sista tävlingen funderade jag på att starta 1.10. Sunnie är redo för det och det är jag också egentligen, det är bara det att jag tvivlar på mig själv. Jag vågar inte riktigt tro på oss så jag fegar ur och lägger henne fel på hindren.


Snart lägger jag upp nya mål inför 2011 och vi får hoppas att jag och Sunnie har bättre förutsättningar nästa år ! :)



Sunnie Girl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0