VILA


Sunnie får faktiskt vila idag. Igen, suck ! Det känns som om jag försummar Sunnie mer och mer det sista.
Det är bara det att jag alltid är så trött så jag orkar aldrig rida ordentligt utan nu det sista har hon bara joggats. Den senaste veckan har ju inte vädret och underlaget tillåtit något mer men det känns ändå väldigt dåligt.

Men jag brukar ju inte strunta i att rida Sunnie för att sitta och kolla på TV utan det är skolan och hästarna jag rider åt andra som måste prioriteras för att mitt liv ska gå ihop.
Jag önskar att jag hade tid och ork att rida Sunnie mer men man kan se denna lugna perioden som en nästan liten vila för Sunnie. Snart blir det bättre ridförhållanden och då ska hon sättas igång och ridas som vanligt igen ! :)

Nu ska hästarna snart in och så ska jag åka till skolan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0