1 April


Lika äckligt väder idag, suck.

Och jag tror ni vet vad jag kommer skriva: jag ska som vanligt ut i skogen och jobba idag. Dock så tror jag inte att jag orkar hålla på sålänge idag, det känns som om mitt huvud ska sprängas och ryggen gå av..

Innan vi springer ut i skogen så ska jag och Emelie släppa ut Johannas hästar då hon inte mådde så bra. Mina hästar ska såklart också ut och sen är det bara att köra igång.

Ikväll ska jag och Tompa åka till Lidköping, som ju ligger bredvid Vänern, och där ska några vänner bada för första gången i år. Jag själv hoppar nog över det då jag typ är sjuk redan, men det ska bli kul att kolla på alla andra idioter ! ;)


Just det, det är första april idag ju ! Haha, jag lär ju bli lurad ett antal gånger, det brukar jag bli xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0