God morgon


Självklart vaknade jag inte nu, jag har vart vaken sen 07.20 men jag har släppt ut hästar och hundar och ätit frukost i lugn och ro :)


Om någon timme ska jag gå bort till Johanna för att rida Hiawhata och longera Titius. Hiawhata ska få komma ut på skogsrundan och Titius får gå i padocken som vanligt.

Sen får jag se vilket stall jag tar efter det, just nu lutar det åt att jag åker till Kaisa. 
Där emellan har jag en liten hästfri paus för att åka in till Nossebro och göra några ärenden.

Och sist ut för dagen blir Sunnie och mitt stall som ska mockas. 
Det låter som en ganska bra plan !


Men först ska jag bara slappa och ta det lugnt till Gossip Girl :)




Titius.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0