Att tillåta sig att gå vidare.


Jag är i full gång med bloggdesignen och Tompa grejar med headern. Det är så skönt att få något annat att tänka på för en stund.


Nu har jag kommit till det stadiet där jag inte orkar vara ledsen längre. Ibland kommer känslorna och slår till så att jag kan bli sittande gråtandes i någon timme men annars så vill jag försöka vara glad. Dels för att jag vet att Karin hade slått mig och sagt "skärp till dig !" om hon såg hur deppig jag är ibland. Dels för att en människa inte klarar att gå omkring och vara ledsen hela tiden, vi är inte gjorda för det.
Man måste tillåta sig att gå vidare, annars kan man aldrig göra det.


Så nu ska jag, som Karin hade sagt, skärpa till mig och försöka fortsätta med livet. Självklart med Karin vid min sida !
Och självklart kommer jag tillåta mig att gråta, som Karins pappa Ulf sa "Man måste få både skratta och gråta" och det har han helt rätt i !


Bloggen kommer förhoppningsvis komma igång ordentligt med tanke på att jag bara jobbar en vecka till som det ser ut nu.


Håll i er, snart kommer den nya designen !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0