För tidigt julfirande

God kväll ;)


Jag har faktiskt tjuvstartat lite med julfirandet. Förut var vi hos Daniel och Sanna med Buddha och bytte paket och åt mat. Vi skippade dock julmaten och åt istället fläskfilé, potatiskroketter och b-sås, julmaten tröttnar man på så att det räcker ändå. 


Sen fortsatte vi julfirandet här hemma med risalamalta, choklad och julmust, mums ! 
Imorgon fortsätter det och jag hoppas på några roliga julklappar. De bästa har jag dock redan fått: Scapa basic schabraket och ett halsband av Tompa som jag fick idag. 


Sunnie skrittades i ca en timme idag och så spänd som hon var idag var det länge sen hon var ! Hon vägrade gå förbi en snöhög och kastade sig runt, ut en bit i grannens gräsmatta, oups ! Efter ett tag fick jag övertalat henne att det inte var så farligt men hon frustade misstänksamt under hela tiden vi gick förbi den. Knäpphäst ♥
Imorgon bllir det tyvärr ingen ridning då det inte finns tid.


Jag kommer antagligen inte hinna uppdatera något imorgon så jag säger det nu istället:


Ha en riktigt God Jul och passa på att umgås med era nära och kära ! Det ska jag göra :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0