Jobbat halvdag

Jag kom hem tidigt från jobbet idag, jag slutade direkt efter julbordet på lunch, så otroligt skönt ! Imorgon ska vi köra ett riktigt ryck för att få in de sista plantorna så jag lär vara död imorgon kväll !


Är det bara jag som redan tröttnat på julmaten förresten ? xD


Sunnie har för övrigt hållt sig på rätt sida av staketet hela dagen idag, duktig tjej ! Jag hoppas verkligen att hon slutar med att smita innan hon skadar sig allvarligt, hon går ju trots allt bara rätt igenom tråden..


Hennes svullna bakben ser likadant ut idag som igår. Jag ska se om det har gått ner något mer nu när hon har vart ute i hagen hela dagen. Jag ska passa på att borsta henne ordentligt också och så ska stallet mockas. Men det blir först om någon timme. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0