Krångel med stövlarna..


Jag var och skulle hämta ut mina stövlar i måndags men när jag kom dit och skulle prova stövlarna så har de fått hem rätt stöveln fast med röda detaljer.

Jag beställde utan röda detaljer så att jag kan matcha stövlarna med alla färger.


Ett minus var också att de var jättehöga i skaftet så att jag knappt kunde böja knäet. Visserligen ska man beställa lite högre stövlar än vad man vill ha eftersom de säckar ihop när man använder dem, men dessa var extrema.

Så nu får jag vänta i ca 8 månader till innan jag får mina stövlar. Dessutom så skulle Skara Hästsport höra av sig när det pratat med De Niro igen och de har de inte gjort så stövlarna är väl inte ens ombeställda än. Vilket krångel..





Jag fick hem den här stöveln när jag skulle ha den modellen utan de röda detaljerna.


Stöveln var i vilket fall supersnygg och jag längtar tills jag får tävla i den !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0