Vila i Frid <3


Jag loggade in på facebook för en stund sedan och blev helt chockad, helt kall.

Världens bästa Karin Hallén har gått bort i en bilolycka !


Det är helt ofattbart, jag har inte fått in det i huvudet än. Tänk att jag aldrig kommer få träffa Karin igen. Jag kan verkligen inte förstå det. 
Alla minnen bara rasar runt i huvudet och jag kan inte få rätsida på någonting. Vi har gjort så otroligt mycket ihop ! Man hade aldrig tråkigt när man var med Karin Hallén.


Senast igårkväll så bestämde vi att vi ska festa ihop snart igen. Och vad jag såg fram emot det ! Jag har ju inte träffat Karin sen i somras ! Men nu kommer jag aldrig få träffa den där spralliga och glada människan igen..


Jag önskar att vi hade kunnat umgås mer det sista, åh vad jag önskar att vi hade vart lika bra vänner som i gymnasiet ! För Karin Hallén var verkligen världens bästa människa. Tog inte skit från någon, var alltid ärlig och var man hennes vän så gjorde hon allt för en.


Vila i Frid bästa Karin Hallén <3 Du kommer alltid finnas i mitt hjärta.





















<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0