Sjunkande statistik


Långsamt har statistiken börjat sjunka här på bloggen och i takt med det blir min uppdatering sämre. Det är helt enkelt inte lika roligt att uppdatera när läsarantalet sjunker trots bra uppdatering.

Men jag har skapat den här bloggen för min skull, för att jag ska kunna gå tillbaka och läsa hur det gick med ridningen för tex 1 år sen. Läsare är bara ett plus.
Men ändå, ju mer läsare desto bättre uppdatering då jag tycker att det är roligare. 
Tyvärr så kommer uppdateringen att vara lite från och till fram till att jag skrivit tentan nästa lördag så stå ut !


Nu ska jag sätta på ett avsnitt av ponnyakuten och hoppas på att jag inte blir sämre. Jag tror tyvärr att Tompa har smittat mig och jag har inte tid att vara sjuk nu !




Ge mig sol och värme !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0