Tävlingsplatser


Nästa tävlingsplats är:

Varaortens Ryttarförening.




Här har jag tävlat hoppning med Sunnie en gång och både dressyr och hoppning med mina ponnyer.


- Det ligger bra till (tycker jag nästan om varje klubb). Dock skulle det behöva rustas upp lite och vad jag har hört så kanske de ska få en ny anläggning. 

- Är det större tävlingar parkerar man bakom stallet och där finns det gott om plats. Det är inte heller så långt till tävlingsbanan. 

- I padocken är det bra underlag och de har lite roligare färgkombinationer på sina hinder. 

- De har 2 ridhus: 1 jättelitet som det knappt går att rida i och ett lite större. Båda ridhusen är mörka och känns trånga. Man kan också rida fram i en utav hagarna. 

- Klubben har bra grusvägar runt omkring så att du kan skritta/rida fram/av på. 

- Caféterian har ett litet utbud av fika och godis men det mesta är gott.

- En trevlig ridklubb som är rolig att tävla på. När jag tävlade här med Sunnie var vi i en svacka så det gick inte så bra men både jag och Sunnie gillar klubben. 




Framridningen.



Banan.



Som sagt så gick det inte så bra..



Prisutdelning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0