10 saker ni kanske inte visste om mig



- Jag hatar när det är stökigt, men ändå kan mitt rum se ut som ett bombnedslag utan att jag gör något åt det.

- Jag var med i det vinnande laget i div. II Hopp 2004, där sista omgången gick i Svenljunga.

- Under gymnasietiden gick jag på Hallands (Sveriges) Ridgymnasium i Kungsbacka.

- Jag har superdåligt självförtroende.

- Min förstabil var en Golf III som tyvärr är skrotad nu. R.I.P ♥

- Sen vi flyttade sommaren -06 så har jag bott på många olika ställen: hos kompisar, på skolan i Kba, hos Tompa och här i Jonslund såklart, men jag har aldrig känt mig hemma någonstans.

- Jag har alltid vart lite utav en "pojkflicka".

- Jag älskar allt som innehåller socker och är typ alltid godissugen !

- Morfar har vart som min pappa under hela min uppväxt eftersom min riktiga pappa aldrig fanns där. 

- Det finns inget jag önskar mer än möjligheten att åka ut på många tävlingar i sommar och skaffa mig och Sunnie lite resultat.




Jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0