I väntan


Nu sitter jag här och väntar på Tompa. Jag har bakat negerbollar under tiden och de är snart sådär kalla och goda så att jag kan smaka :)

Just nu är jag så ridsugen så jag tror jag blir galen ! Imorgon ska jag gå ut i hagen och kolla om underlaget har blivit något bättre. Bara jag kan skritta Sunnie och få igång henne lite är jag nöjd. För stunden i alla fall.


Det blev ingen promenad med Stina idag. Det blåste nästan storm och snöade småspik så vi har hållt oss inne. Vi får ta igen det imorgon helt enkelt. För jag hoppas verkligen inte att det kommer snöa imorgon. 


Och så hoppas jag att ni skickar in bilder till tävlingen. Jag vill ha in många bilder ! 
Hur ni gör hittar ni i inlägget under ;)


 

Sunnie Girl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0