Dagens ridpass


Killarnas spelkväll och jag sitter här vid datorn ;)


Idag gick ridningen sådär. Jag red Sunnie i skogen och hon var tittigare än på länge. Jag vet inte hur många gånger jag höll på att åka av när hon bara kastade sig åt sidan utan förvarning.
När jag samlade upp henne fick jag henne att fokusera på arbetet och då var hon rätt fin ett tag. Men när vi travade av så var hon nästan likadan som i början av passet. 
Hon har ju vart fin ett bra tag nu så det är väl dags för ett bakslag..


Jag tänkte börja skissa på hur hindren stog på vårat hoppass i lördags så skissen kommer upp här sen, med en liten utvärdering om hur det gick. 
Jag återkommer ! ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0