Min och Sunnies cykeltur


Jag och Sunnie var ju som sagt ute på en cykeltur tidigare idag. Här kommer en film från den:








Hon är så duktig min fina lilla prinsessa :)


Jag tvekade inte en sekund på att cykla med Sunnie.
Cykeln är hon mycket van vid eftersom Tompa alltid följer med på cykeln när vi är ute och rider. 
Hon kan vara lättskrämd och bli livrädd för en del helt meningslösa saker men hon är mycket lugnare när jag går, eller i detta fallet, cyklar bredvid henne.

Jag på henne till 120% och hon litar på mig lika mycket. Med det kommer man långt !


Som sagt, får man inte rida själv och fortfarande vill att hästen ska få röra på sig så är detta en jättebra metod ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0