Morning

Idag fick jag en längre sovmorgon. Men jag vet inte vad det har tagit åt mamma, hon brukar inte vilja gå upp tidigt och släppa ut hästarna annars men denna helgen har det hänt två gånger. Tack mamma ! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen åker vi till mormor och morfar. 
Efter det åker vi hem och hämtar hösilage och halm och sen ska jag och Sunnie ut på en lite längre cykeltur, om vädret tillåter. Förhoppningsvis så följer Tompa och Stina med också. 

Jag är så ridsugen nu så imorgon måsste jag rida i alla fall en liten stund :)

Haha, luddigt inlägg men jag är inte riktigt klar i huvudet än ;)







Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du om Sanna som driver www.victoriaochsanna.blogg.se?

2011-09-18 @ 17:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0