Hello !

Jag sa ju att jag kanske skulle kika in här under kvällen :)

Just nu sitter jag och Tompa och slappar och lyssnar på bra musik. Jag är riktigt partysugen men verkar tyvärr vara ensam om det.
Jag har för övrigt blivit en riktig sucker för att dansa det sista. Jag har alltid hatat det och när vi gått ut har jag alltid sagt att jag INTE tänker dansa men nu har den där spärren släppt hos mig. Dansa är ju kul ! Synd att det enda partystället i Vara bara är öppet ca 1 gång i månaden..


Jag tänkte i alla fall bjuda på en partylåt som börjar fastna hos mig mer och mer:



Lite enformig men bra !

Och en som jag brukar lyssna på när jag rider:



Har ni börjat misstänka att jag gillar Avicii än ? ;)


Jaja, jag hoppas att ni har en kul fredagskväll !
Jag själv ska försöka dra igång Tompa lite ;)


Bye !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0