Och så var det helg igen

Fredag, och jag är ledig på kvällen för en gångs skull. Urskönt !

Jag ska gå ut och mocka och fixa allt i stallet och sen ska mina fina älsklingar komma in. Vädret är riktigt äckligt så jag tror att de tycker det är skönare att vara inne. De har ju trots allt gått ute sen 05.30 imorse ;)

Jag antar att vädret inte ändrar sig inom de närmsta timmarna heller så Sunnie får en vilodag idag. Ganska lägligt eftersom hon skoddes igår. 


När stallet är färdigt åker jag in till Vara och möter upp Tompa och så får vi se vad vi hittar på. Att ta några öl står högst på min lista ikväll i alla fall !

Ha en trevlig fredagskväll allihop ! Vi får se, det kanske kommer några inlägg lite senare :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0