Måndag

Hej på er !

Det är väldigt tyst här på bloggen nu för tiden. Det händer ju inte så mycket i hästväg denna årstiden och jag har inte alls haft nåbon blogglust det sista. Dessutom har jag nog kommit in i en depperiod och det gör ju inte saken bättre. Men jag ska väl vara glad att jag klarat mig ifrån den nästan hela denna hemska hösten. 

Helgen har vart rätt så händelsefull ändå. 
Torsdag-fredag hade jag och Sanna Twilightmaraton under kvällen/natten, mycket trevligt !
I fredags var vi hemma hos Daniel och Sanna och åt mat och åkte sen ut till Jonslund och åkte bob bakom bilen. Roligt, men kallt.
I lördags var vi hemma hos Daniel och Sanna igen och partade loss ordentligt. Vi var inte hemma förrän kl 6 på morgonen så det säger väl en hel del. 
Och slutligen igår så var vi hemma hos Daniel och Sanna (suprise !) och kollade på Solsidan och åt pizza.

Så jag har haft en bra helg !

Idag händer det inte mycket alls, vilket är riktigt skönt. Hovslagaren kommer förhoppningsvis sen men annars ska jag hålla mig inne och kolla på Gossip Girl och återhämta mig. 

Ha en bra dag !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0