Hello !

Just i detta nu sitter jag hemma hos Daniel och Sanna. Vi har precis ätit och nu lånade jag datorn under tiden pojkarna kollar på något tråkigt tvprogram.


Denna veckan är lite lugnare. Som det ser ut just nu så ska jag inte jobba förrän på fredag, skönt.

Imorgon ska jag bara mysa med världens bästa pojkvän på förmiddagen.

Kl 13 ska vi åka med en av mammas hundar till veterinären för att ta bort 2 drän. I fredags var hon i slagsmål med en av de andra hundarna och fick 2 rejäla sår som behövde sys. För att inte allt blod och var ska stanna innanför stygnen så fick hon ett drän i varje sår som ska leda ut all vätska.
Jag och Tompa fick uppdraget att åka in med henne och det blir också vi som åker och tar bort dränen. Helt okej då det är en väldigt lugn och snäll hund.


Efter det ska jag försöka rida Sunnie. I helgen försökte jag skritta henne i hagen men det var alldeles för halt och ojämnt. Så imorgon ska jag göra ett nytt försök men på åkern istället. Håll tummarna för att det går !


På onsdag ska jag äntligen till läkaren för min jumskel. Jag hoppas verkligen att de kan lista ut vad det är !


Nu fick ni ett litet livstecken från min sida. Förhoppningsvis blir uppdateringen bättre den här veckan när jag inte har så mycket att göra :)





Världens finaste ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0