Söndag

God morgon !

Igår fyllde våran vän Daniel år, vilket såklart betydde firande och festande med härliga människor !
Därför blev det en sovmorgon till kl 10 idag, otroligt skönt. 

Nu ska vi göra oss i ordning för ännu lite mer födelsedag, idag är det morfar som ska firas. 
Efter det åker vi tillbaka hit till Tompas mamma och äter med hans familj. Jag älskar såna helger när man har familj och vänner runt sig.


I fredags red jag Sunnie i padocken och tränade förvänd galopp. Hon gjorde det väldigt bra och väntade på mina hjälper. Annars brukar hon vilja byta galopp så fort vi inleder ett nytt varv. 
På slutet blev hon dock lite trött och bytte galopp av sig själv men det var helt klart ett godkänt ridpass !

Igår vilade hon och ikväll tänkte jag rida bort till padocken och hoppa.

Jag har en härlig dag framför mig !



Två år gammal bild på mig och världens bästa pojkvän ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0