Det visste ni inte om mig !


• Placeringen jag och Sunnie fick i helgen är min 3e eller 4e individuella placering i hela mitt liv. Jag tror aldrig att någon har blivit så glad över en 3e placering innan !

• Jag älskar att läsa bloggar och önskar att det fanns fler bra, seriösa bloggar. Kom gärna med tips på bra bloggar i kommentarerna !

• När jag var yngre red jag mest dressyr och trodde absolut att jag skulle bli dressyrryttare eftersom jag var lite hopprädd och de flesta av mina ponnyer inte ville hoppa på tävling. Däremot har jag alltid tyckt att det vart roligt att hoppa.

• När jag träffade min nuvarande pojkvän Tompa så hade jag redan en pojkvän. Det tog dock inte lång tid innan jag blev otroligt förälskad i Tompa, det går liksom inte att stå emot hans charm. Nu, 4 år senare är vi förlovade och har vart i snart 3 år ♥

• Sunnie är min första storhäst. Jag köpte henne som 2-åring när jag själv var 15 och sen dess har vi ridit ihop oss till ett bra team och jag vet inte vad jag skulle göra utan henne ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0