God morgon !

Underbart härligt väder idag, solen levererar verkligen !


Eftersom Tompa var tvungen att åka iväg så blev våran mysdag inställd. Jättetråkigt då det inte finns tid alls för bara oss två just nu.. Men jag får desto mer tid att spendera i stallet och ute i solen :)

Om en stund ska jag gå ut och mocka och sen ska Sunnie skrittas. Jag tror att jag ska skritta henne för hand idag så att jag också får lite motion samtidigt, två flugor i en smäll !
Sen får jag väl putsa och göra lite såna välbehövliga saker. Eftersom det kommer en shettis till för ett tag så måste ju hagen byggas ut också, så det finns att göra med andra ord.


Men först ska jag läsa några bloggar :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0