God natt redan ?

Då var den dagen avklarad !

Nu är jag ledig i 2 dagar innan jobbet sätter igång igen. Fortsätter det såhär så kommer jag och Sunnie kunna tävla mycket i sommar :D


För övrigt så funkar den nya tråden till hagen hur bra som helst ! Det känns jätteskönt att inte behöva oroa mig för att hästarna ska smita eller, i värsta fall, fastna olyckligt i tråden. 


Nu väntar helgen. Eller ja, halva helgen har ju trots allt snart gått.

Under helgen som kommer ska jag i alla fall göra följande:

- fira en kompis som fyller 21

- äta lunch hos mormor och morfar

- rida Sunnie och fixa stallet

- hämta halm

- slappna av och njuta av min ledighet


Och under tiden som jag gör detta ska jag inte stressa utan bara ha roligt och ta allt i min takt.
Dagarna rusar förbi alldeles för fort för att inte uppskatta dem.
Eller vad säger ni ? :)


Nej, nu ska jag krypa ner bredvid Tompa, som redan har somnat. Det var den myskvällen det ;)





Mitt fina hjärta ♥




Kommentarer
Postat av: Älskling

kolla på denna hjärtat :)

http://www.youtube.com/watch?v=Ih4rXgQlDek&feature=player_embedded#!

2012-03-07 @ 11:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0