I´m back !

Nu är jag tillbaka efter min tillfälliga bloggpaus !

I söndags hade vi en sådär riktig slappdag. Jag gick upp och släppte ut hästarna, sen låg vi och sov och kollade på film tills kl 16. Det är underbart med såna dagar ibland !

Fast det var inte en helt oproduktiv söndag, vi hämtade halm till hästarna och mockade också. 


Igår jobbade jag, men idag är jag ledig, så dagen spenderas i Vara. 

I eftermiddag åker vi ut till Jonslund igen. Då ska Sunnie ridas och stallet ska göras. Jag hoppas det hinner bli lite varmare till dess, nu är det nästan vinterväder ute. Brr !


Jag har för övrigt fått ett nytt beroende. Det är ett spel som finns till Iphone och android. Draw something kallas det och är typ som pictionary. Hur kul som helst men otroligt beroendeframkallande ! 

Om ni tycker sånt är roligt kan ni ju ladda hem det spelet och lägga till mig ;)
Jag heter Sunnie Girl eller 910820, det står tydligen olika på allas telefoner. 
Så, nu har ni fått ett tidsfördriv för en lååång tid framöver ! ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0