I will walk 500 miles

Det blev en powerwalk i 50 minuter för min och Sunnies del. Solen värmer underbart ute och det var prefekt väder att gå i !











Min lurviga lilla tjej ♥


Tyvärr så insåg jag idag att mina älskade gympaskor sjunger på sista versen. De är så ingådda att de i stort sett är urgådda och det finns fina "lufthål" lite här och där. Gött med aircondition ;)
De har följt mig sedan jag gick i 8an och användes nästan varje dag i gymnasiet, trots att vi var tvungna att ha skor med stålhätta inne i stallet. 
Men jag tänker använda dem tills det inte finns något kvar av dem. Eller tills jag köper nya, vilket nu händer först, haha !


Jag märkte också idag att jag nu igen har ont i ljumskeln när jag går. Jag som trodde att jag var på väg att bli bättre men så kul ska vi tydligen inte ha det.

För er som inte hänger med riktigt så fick jag plötsligt ont i min ljumske för ca 6 månader sedan och har sen dess vart på ultraljudsbehandlingar och gjort sjukgymnastik men utan resultat.
För 2 månader sen var jag på en ultraljudsundersökning och fick då en remiss till magnetröntgen som jag ska på nästa fredag.

Ååh vad jag hoppas att dem hittar orsaken till smärtan och att det finns något att göra åt den. Som det är nu får jag ont när jag går, kan inte springa då det gör för ont och nysa eller hosta är en nära dödenupplevelse !


Men, det finns alltid folk som har det värre !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0