Taggad

Fredag idag, denna veckan har flugit förbi lika fort som vanligt. 

Stallet är färdigt och Sunnie fick komma ut på en kortare joggingrunda på grusvägen i ca 30 minuter.
Imorgon tänkte jag skritta bort till padocken och hoppa henne, om vädret tillåter då såklart. För min och Sunnies del gör det inte så mycket om det regnar men jag tror inte Tompa är lika glad att höja och sänka hinder och stå och kolla på i spöregn. 

Tävlingen i Partille närmar sig och jag är så taggad man bara kan bli ! Sunnie är pigg och fräsch och då känns det ännu bättre inför våran första lokala start för i år. 
Igår anmälde jag också till en lokal i Grästorp den 2 juni. Tyvärr fanns det bara två klasser, 90cm och 95cm, varav 90cm är Clear Round. Men jag gillar Grästorps ridklubb så vi åker dit för att ha kul :)



Jag och Sunnie i Grästorp 2010.


Nu ska jag kolla på Gossip Girl och ta det lugnt en stund innan jag ska jobba 15-21. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0