3 oktober

God förmiddag !

Efter att ha släppt ut hästarna, mockat och ätit frukost så hamnade jag tillslut här. Surpriced ? ;)

De senaste dagarna har vi haft problem med bredbandet. Vi har Telia och det är tydligen 400 000 som blivit drabbade. Oh, joy ! Men jag har haft rätt mycket att göra ändå så det har funkat bra.

Just nu är livet lite upp och ner. På fredag eller lördag jobbar jag min sista dag innan vi stänger igen = arbetslös Emelie på måndag. 
Jag är supertaggad till att vara hemma och jag har faktiskt en hel del planerat:

- Gå ner i vikt
- Gå till sjukgymnast

- Sätta igång Sunnie
- Ev. sätta igång Duff
- Påbörja inridning av Måsas Salsa
- Fixa i ordning stallet
- Läsa upp Matte B
- Göra inlämningsuppgift till Juridisk Översiktskurs så jag får betyg

Det kommer i stort sätt fylla mina dagar.
Det är ju bara det där lilla lilla problemet. Jag kommer bli fattig igen. Inget jobb, ingen inkomst. Så så snart som möjligt måste jag hitta ett jobb. Och alla arbetslösa ungdomar vet ju hur lätt det är..
Jag hade ett jobb på gång. Ni vet, det där drömjobbet jag skrev om för ett tag sen. Poff, så fanns inte det tillgängligt längre och jag blev såå besviken.


Idag börjar jag jobbet kl 15 och jobbar till 21 och fram tills dess tänkte jag fördriva tiden med att pröva en ny serie. Desperate Housewives står på nedladdning och tills det är klart tänkte jag ge er lite bra uppdatering här för en gångs skull.

Så stay tuned ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0