God morgon

Internet håller fortfarande på och krånglar hos oss, så nu sitter jag på Johans dator i tv-rummet och fryser fötterna av mig. Jag bara hoppas att internet hoppar igång på min dator så fort som möjligt !

Min första arbetslösa dag (igår, måndag) spenderade jag med Sanna. Vi var i Lidköping och uträttade ärenden, sen åktre vi vidare till stallet och pysslade med hästarna och så avslutade vi kvällen hemma hos henne där vi skrattade så mycket att vi fick ordentlig magmuskelträning. Love u, Susanna !

Idag ska jag ha en lugn förmiddag och först på eftermiddagen ska jag bli aktiv. Det ska städas här hemma, stallet ska mockas och jag hoppas att det slutar regna så jag kan skritta ut Sunnie. Sen ska det ringas lite samtal osv och så ska jag ut och gå, vilket också är roligare om det kan sluta regna någon gång..

Yes, livet som arbetslös är igång och om jag fick bestämma så skulle jag kunna leva såhär jämt !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0