Rolig dag

Efter en heldag hemma hos Salla, som min gamla vän heter, är jag nu hemma igen. Jag har haft jätteroligt !
Tyvärr så fick Sunnie vila pga att jag var borta hela dagen, typiskt när det har vart så fint väder. Jag har lite ångest över det nu kan jag säga.. Förhoppningsvis blir det bättre framöver !

Imorgon står klockan på 05.15, omänskligt tidigt om man frågar mig ! Lite innan 06 kommer nämligen mormor, moster och kusin och hämtar mig och så beger vi oss till Ullared. Jag har inte vart där på flera år och om jag känner mig själv rätt kommer jag komma hem med en massa "bra att ha" saker till hästarna och stallet. En sak jag vet säkert att jag ska kolla på är ridbyxor och kanske något regntäcke. 

Så det är väl dags att lägga sig så att jag orkar upp imorgon. Men först, Scrubs.
God natt !

En gaaaaammal och ocharmig bild på mig och Salla från högstadiet !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0