Rundar av

Nu sitter jag i Tompas lägenhet och har återigen lite tid för bloggen.

Eftermiddagen spenderades hos Sanna där vi möberade om i hennes vardagsrum. Superbra blev det och både jag och Sanna är nöjda ! När vi var klara belönade vi oss med pizza, det får man när man har vart så duktiga som vi ;)

Mamma och Johan var så snälla och tog in hästarna ikväll så att jag och Tompa kan sova i Vara inatt. Ofta när jag och Tompa sover i Vara så fixar mamma och Johan insläpp eller kvällsfodring och om vi behöver åka iväg någon gång (inte för att det blir så ofta) så fixar dem allt som rör hästarna. Tack för att ni ställer upp, love you ♥

Imorgon sköter jag och Emelie utsläppet hos Johanna och så ska vi sätta upp lite eltråd. Sen åker jag tillbaka till mitt stall och mockar och rider Sunnie. 

Imorgon ska jag också rida ordentligt för första gången på över 3 månader. Och det är inte Sunnie jag ska rida. Tänk på den ni ;)

Jaja, dags att följa kvällstraditionerna, sätta på en bra film och mysa med världens bästa pojkvän ♥
God natt !


Hittade en fin bild på Sunnie i Falköping för ca 1 år sen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0