Slut på veckan

God morgon !
Har ni börjat förstå att jag är dålig på det där med rubriker ? No fantasy at all !

Söndag morgon och jag tänkte fuska lite och gå och lägga mig en stund igen. 
Planen idag var egentligen att åka med Sanna till Vänersborg och kolla på regional hästhoppning. Tyvärr så fick jag urinvägsinfektion igår, det har inte brutit ut riktigt än, men jag tror inte det blir bättre av att sitta på en kall läktare så jag fick avboka. Däremot ska jag hem till henne och rida nu i veckan, kul !

Idag händer det inget spännande alls. Det vanliga hushållsarbetet ska göras, stallet ska fixas och Sunnie ska skrittas. Sen ska mamma och Johan hämtas någonstans, de har ju vart i Tyskland och haft det gott denna helgen, fuskisarna..

Så jag ska nog kunna fördriva denna dagen också :)


Duffiluff !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0