Så taggad !

Nu är jag inne efter en 50 minuter lång promenad med Stina som sällskap och tänkte slänga upp ett sista inlägg för dagen. 
 
Jag är så grymt taggad på att träna och äta nyttigare så det är inte sant ! Jag vill kunna känna mig bekväm i min kropp och inte behöva tänka på att inte kunna ha på mig vissa kläder för att jag själv tycker att jag ser för stor ut. Jag vill kunna gå i bikini på stranden utan shorts och bara känna mig nöjd. 
Denna gången är jag motiverad till tusen och ska bara lyckas !
 
Självklart kommer det komma dagar då man är mindre motiverad men jag får ta de dagarna som de kommer helt enkelt :)
 
Sunnie var superspänd idag och det var inte många minuter hon slappnade av. Klättringen gjorde hon fint däremot och hon tyckte nog att det var lite jobbigt.
 
Nu ska jag och T äta kvällsmat innan vi drar bort till stallet för att ta in en hösilagebal, mocka och ta in hästarna för natten.
Vi hör imorgon igen !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0