Trött

Usch, vad seg jag blev nu ! Jag hade tänkt att vara hemma till efter lunch och sen ta tag i dagen men jag fick lägga in en stunds sömn för att ögonen gick i kors. Tyvärr så hjälpte det inget vidare heller..
 
Nu ska jag i alla fall åka till arbetsförmedlingen i Nossebro, alltid lika tråkigt. Efter det åker jag hem och byter om och drar vidare till stallet. Där ska Sunnie ridas, stallet mockas och så tänkte jag putsa Sunnies utrustning, det var ett tag sen. 
Förhoppningsvis hinner jag med en till promenad innan dagens slut också.
 
En helt vanlig, tråkig onsdag.
 
 
Bild på mig från dopet i helgen.
Fotograf (som vanligt, haha !): Susanna Falk
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0