Alldeles för länge sen..

..jag kikade in här inne ! Jag har en del inlägg som jag lovat er, bland annat tävlingen för TSR och senaste hoppträningen med Sunnie. Men dagarna bara springer iväg och inte lär det bli bättre framöver. Jag jobbade hela förra veckan och idag fick jag reda på att jag ska jobba nästan två veckor till framöver. 
Bra med pengar men saker som att veterinären ska komma ut och kolla Sunnies tänder tvingas därmed att flyttas fram..
 
Snöstormen förra veckan var ju inte direkt mysig men nu ska ju tydligen snön smälta bort igen. Stor idė att det ens kom snö då ? Jag är ju annars väldigt anti snö men till och med jag vill ha snö på julafton och gärna nyårsafton också. Så så fort jag fått upp alla hagstolp jag ska ha upp så får snön gärna hälsa på igen :)
 
Annars har Sunnie nästan vilat helt några veckor tillbaka men jag hoppas kunna rida igång henne så att hon går lite lätt efter den här jobbperioden är slut. Det är bara att skruva i brodd och köra !
 
 
 
Den här bilden är så typisk mig, jag får verkligen hejda mig från att packa på Sunnie alldeles för många täcken som hon inte behöver ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0