Tisdag

Hej på er !
 
Nu har jag tid att sitta vid datorn och det är dessutom första dagen sen jag och Tompa flyttade in som vi inte har haft besök. Rätt skönt faktiskt, även om det såklart är kul när folk hälsar på.
 
Jag har jobbat klart för denna veckan och hoppas ha lite mer tid för hästarna resten av veckan. Igår och idag har jag bara vart i stallet för utsläpp, insläpp och mockning, men imorgon hoppas jag på att kunna rida. Frågan är bara vart jag ska rida nu när det har börjat snöa igen. Jag föredrar ju det där kladdiga och gråa så att man slipper funderingar på vart man ska rida och ha problem med broddar osv. 
 
Imorgon fyller dessutom min lillebror år och då ska vi åka hem till mamma för att fira honom. 
Trots en kort jobbvecka är jag dödstrött så jag kikar in här imorgon igen. Ha det bra !
 
 
Snygg bild på mig och Budda. Good times !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0