4 januari

Hej allihop !
Fredag idag och vi är på väg in i helgen, skönt. En dag närmre nästa helg, då är det party hos Tompas bror i Skara och det ser jag verkligen fram emot ! Efter den helgen ska jag och Sanna rehabas lite grann och inte dricka på några månader. Vi får se hur det går ;)

Idag har jag en del som ska göras. Nu ska jag gå ner och måla några fönster på insidan i huset. Sen ska jag slänga ihop någon hyffsat nyttig lunch innan jag ska ut i stallet och rida. Stallet ska mockas och så ska jag ta en powerwalk med våran hund Stina. 
Ikväll ska vi in till Vara då Tompa ska jobba några extra timmar och själv får jag väl se vad jag hittar på. 

Igår blåste det storm ute när jag och Sunnie var ute och red. Därför trodde jag att hon skulle vara mer i luften än på backen och vara ännu mer stissig än vanligt. Men som vanligt så förvånade hon mig med att vara rätt så lugn och jobba på riktigt bra den biten vi travade. Hon kan allt min fina flicka ♥

Nej, dags att sätta igång !


My best friend and soulmate ♥




Kommentarer
Postat av: Maria - Min väg till fotograf

SV: hihi, gillar den också ;) tack för att du svarade :)

2013-01-04 @ 13:40:54
URL: http://mariapalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0