Mysmåndag

Måndag igen, jag tycker alltid att måndagar är så tråkiga och onödiga. Men idag har Tompa vart hemma och myst med mig hela dagen så denna måndagen har vart perfekt !
Annars går jag mest och väntar på att det ska bli tisdag och lördag kväll. Vad som händer imorgon är fortfarande en hemlighet (men jag kan avslöja att jag går omkring som på nålar) och på lördag är det ju party hos Basti, wiiee !

Sunnie fick vila idag också och även imorgon då jag ska jobba 8-17 på dagis. Hellre att hon vilar lite längre, jag har ju inte bråttom. Nu handlar det ju bara om att hon trampat sig liiite men ändå.

Stallet är i alla fall klart och så har vi delat av hästarnas hage så att de bara går i den lilla. Jag vill inte att de ska trampa upp den stora gräshagen nu när det är så kladdigt ute. 
Jag själv hade tänkt att ta en powerwalk med Stina men när jag såg att det var 3 älgar en bit från stallet så dissade jag den idén direkt. Det får bli lite situps osv här inne under tiden jag kollar på Desperate Housewives istället ;)


Kan inte allt bara gå våran väg denna gången ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0