Planer

Fredag idag och en efterlängtad helg knackar på dörren. 

Jag ska dra igång helgen med att städa och efter det ska jag gå ut i stallet och mocka. 
Sen ska jag hoppa in i duschen och så åker vi vidare till vårt lilla hus för att fixa och dona. Nu börjar det likna ett hem !
 
Imorgon äter jag och Tompa lunch hos mormor och morfar och sen åker vi hem till honom och städar ur hans rum. Sent på eftermiddagen blir det middag med Tompa, hans bröder och deras respektive. 
På söndag har vi inget planerat så jag hoppas kunna spendera mycket tid i stallet.
En riktigt mysig helg som jag hoppas kan få mitt humör att vända åt rätt håll. Och så får Susanna Falk skynda sig hem från fjällen, jag saknar dig !

Japp, så ser det ut i helgen. 
 
 
What I would give to get to laugh like that again.
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna

Jag saknar dig också!!!!! <3 snart hemma igen :)

2013-01-19 @ 02:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0