Rörigt

Jag fick precis lite hjälp med hur det går till när jag vill stämpla och fy fan vad de ska krångla till allt ! Det är hur mycket papper som helst som ska in i olika ordningar och sen ska jag få ut papper och ja, rörigt är väl bara första bokstaven i förnamnet.. 

Nu ska jag skriva ut några papper som ska skickas iväg och sen ska jag ta en paus. Sunnie ska ridas och stallet ska göras och det ska bli skönt att bara rensa huvudet lite. Dessutom är det underbart väder ute just nu, det är nästan så att man få lite vårkänslor såhär 2 januari !





Kommentarer
Postat av: Sanna & Josefine

Hej, jätte fin blogg! Bloglvin-byte? :)

Kraam Sanna & Josefine

2013-01-02 @ 14:48:48
URL: http://stallmuppisarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0