Torsdag

Efter en natt med alldeles för lite sömn är jag nu helt slut i kroppen och huvudet. Under förmiddagen har jag inte rört mig ur fläcken men det tänkte jag ändra på nu.

Jag ska gå ut i stallet och ge hästarna lunch och så ska Sunnie ridas. Förhoppningsvis är hon lite lugnare än igår, då var precis allt farligt, haha !
Stallet ska mockas och sen ska jag gå ut och gå med Stina. Då hoppas jag att Tompa är hemma så att han kan följa med.

Ja, det är ungefär vad min hjärna är kapabel att få fram i text just nu. 
Ha det bra sålänge !





Kommentarer
Postat av: Maria - Min väg till fotograf

Hej! I det här inlägget har jag lagt ut mina bästa bilder från året:http://mariapalm.blogg.se/2012/december/mina-bilder-2012.html#comment och nu undrar jag vilken du tycker är bäst och finast? Det skulle betyda så sjukt mycket om du svarade på den frågan! :)

2013-01-03 @ 18:47:31
URL: http://mariapalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0