Sjukligt nervös !

Nu är allt klart till tävlingen, förutom transporten som vi tar imorgon bitti. Jag tänkte dessutom vara så hurtig att jag mockar på morgonen när Sunnie ändå äter frukost. Det är skönt att slippa ställa sig och mocka efter en tävlingsdag när man är trött.
 
Och nu börjar jag bli seriöst nervös ! Lite för nervös, tycker jag. Det har nått till den punkten när fjärilarna i magen har förflyttat sig till lungorna och luftvägarna och härjar runt. Jag får hoppas att det övergår till motivering och beslutsamhet imorgon, annars kommer jag väl bli halvt förlamad och inte kunna rida. 
 
 
Jaja, nu ska jag kolla på Fast 5 och försöka tänka bort fjärilarna en stund. Jag vet ju någon som kommer ha svårt att sova inatt i alla fall..
God natt !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0