Mitten av oktober

Usch vad tiden springer iväg ! Igår på jobbet insåg jag att vi redan är inne i mitten av oktober. Snart kommer den där hemska snön, men värst är nog ändå mörkret som kryper in tidigare och tidigare på kvällarna. Jag som hade tänkt hålla igång Sunnie större delen av den här vintern har nu ett schema som gör att jag inte är hemma förrän kl. 17 dom flesta dagarna i veckan. Då kommer det vara bäcksvart ute, vilket gör det så mycket svårare att rida. 
 
Jag började i alla fall dagen med att åka till stallet och släppa ut hästarna. Jag mockade stallet och har nu öppnat fönstren så att det får vädra ut ordentligt. 
När jag kom hem gjorde jag i ordning två toasts som jag åt framför ett avsnitt av Gossip Girl och nu laddar jag upp helgens tävlingsfilmer så ni kan vänta er en ordentlig utvärdering om en stund ! Jag kan avslöja att det gick sådär, vi har haft bättre men också sämre tävlingar.
 
Eftersom jag fortfarande inte är frisk (igår gick jag omkring utan röst hela dagen) så ska jag bara ta det lugnt och försöka bli frisk idag. Under tiden tävlingsfilmerna laddas upp hade jag tänkt att kolla på Pretty Woman, dricka massor av the och mysa ner mig i sängen, så ska jag nog vara fit for fight för matten imorgon. Sunnie ska vila och bara gå i hagen och sola hela dagen så jag har inga måsten kvar idag. Förutom att dammsuga och kanske baka kladdmuffins, men det får bli i eftermiddag.
 
 
 
Mitt finaste hjärta ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0