Onsdag

Okej, dags för lite update kanske ?
 
Ni som har kollat resultatet på tävlingen och undrar vad fan som hände där, jag kan säga att jag undrar lite detsamma. Jag kan ju göra som vanligt och skylla på att det alltid går dåligt i Essunga men denna gången var det faktiskt jag som klantade till det. Jag såg bara inget avstånd och det hände precis likadant i båda klasserna. Jag som lovade att jag inte skulle förstöra för oss denna gången, usch..
Film och utvärdering kommer när jag har haffat Tompas mobil.
 
Jag vill inte att vår tävlingssäsong ska sluta som den gjorde i Essunga så jag har kikat runt på några Clear Rounder här omkring och hittade en i Herrljunga. Förhoppningsvis kan vi åka på den och få en bra sista känsla innan vi lägger ner tävlandet för detta året. Gör vi det så rids Sunnie som vanligt fram tills dess innan hon får en lugnare period med mycket skritt och bus i skogen. Annars börjar hennes lugna period redan nu.
 
Jag har vart sjuk till och från i snart en månad, vilket är otroligt tröttsamt. Jag har dock jobbat som vanligt och imorgon ska jag hoppa in och jobba extra. 
Till helgen är det dags för Halloweenparty och jag längtar till att få släppa allt för en kväll och bara vara, utan att tusen tankar snurrar runt i 150 km/h i huvudet. Jag har kämpat emot höstdepressionen riktigt bra i år får jag säga, men nu börjar den komma ikapp mig. 
 
En positiv sak är att jag och Tompa är helt klara med julklappsshoppingen och att vi slipper den stressen vid jul. Superskönt !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0