Söndagsmorgon

God morgon på er !
 
Trots lite sömn även inatt så måste man ju upp och ta hand om sina älsklingar. Så jag drog upp mig själv ur sängen och åkte till stallet och släppte ut hästarna. När jag ändå var där så passade jag på att mocka och låta halmen ligga åt sidorna i boxarna så att det får luftas lite. 
 
Idag är det typiskt höstväder med grå himmel och regnskurar lite då och då och jag måste erkänna att jag faktiskt gillar det ! Nu är jag redo för lite höst, men det får gärna varvas med lite soliga dagar.
 
Idag ska jag och Tompa fira farmor och äta lunch där. När vi kommer hem ska vi hämta hö och sen hoppträna Sunnie. Jag ska också se om Emelie är hemma så jag kan få bilderna från förra veckans hoppträning.
 
Men först, sova någon timme och ladda om batterierna :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0