Ostkakebak och provridning7

God morgon !
 
Jag har startat morgonen på världens bästa ställe, i stallet ! Det finns inte mycket bättre än att öppna stalldörren och hälsas god morgon av hästarnas hummande.
Hästarna fick komma ut, dock bara i lilla hagen idag, och så mockade jag och la in hösilage i boxarna. Vattnet och sopningen tar vi ikväll vid insläppet.
 
Nu sitter jag hemma hos mormor och morfar och kollar när dom bakar ostkaka. Idag är det mammas tur att lära sig, om några år är det förhoppningsvis min tur.
 
 
Mormor, mamma och morfar.
 
Jag ska äta lunch här idag och sen kommer Evelin och hämtar mig. Vi ska till två olika ställen och kolla på häst i eftermiddag, kul !
Men kika in här under dagen vetja, så kommer det förmodligen bilder under dagens gång :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0