4 februari

Jag är hemma från jobbet, har gjort stallet och duschat. Nu sitter jag och väntar på maten som Tompa håller på att tillaga och efter det blir det fruktsallad. Behöver jag säga att mitt humör har blivit bättre sen imorse ?
 
Sunnie fick vila idag igen men imorgon ska hon däremot ut och skrittas. Jag hoppas att vi får sol och plusgrader men kollar man på YR så blir det nollgradigt och kanske till och med snö.. Usch vad jag längtar till våren !
 
Imorgon förmiddag ska jag ombesikta Tompas bil och sen ska jag med Emelie och shoppa i Lidköping. På kvällen ska jag leka lärare i engelska och tyska. Det kan nog bli en bra onsdag tror jag. 
Jag ska försöka hinna kolla igenom bilderna från i söndags och lägga upp här imorgon med så håll utkik !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0