Alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag. Det måste ju vara den mest hypade dagen på hela året eller ?
 
Jag håller med dom som säger att man inte behöver en viss dag för att visa att man älskar någon, det ska man ju göra alla dagar på året. Sen så ger väl alla hjärtans dag en ursäkt för att få vara lite extra romantisk och slå på stort, öven om jag tycker att man kan göra det vilken dag som helst.
 
Jag och Tompa är ofta rätt bra på att mysa till det med god mat och dricka med tända ljus hemma eller att åka och äta middag och kolla på bio en vanlig vardag. 
Därför har vi ganska vanliga (men inte mindre mysiga !) planer på att stanna inne ikväll, efter att jag har åkt med Tompa på jobbet en hel dag, och laga fläskfilé med rotfrukter och kall sås och hallonpaj med vanlijsås till efterrätt. Sen ska vi sätta igång Thor II och bara mysa ner oss i soffan. Kvalitetstid med min pojkvän när den är som bäst ♥
 
Hoppas att ni får en bra alla hjärtans dag, även om den är som vilken dag som helst i mina ögon ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0